Saturday, July 26, 2008

Pertandingan ...

Selepas beberapa latihan kami bertanding dengan sekolah lain. Sekolah pertama yang kami bertanding dengan ialah CASUARINA. Saya sangkakan kami akan kalah dengan mereka tetapi sangkaan saya salah. Tinggal beberapa minit sahaja dan saya langsung menjaringkan gol . Kami seri dengan mereka satu sama. Mereka juga telah menjaringkan gol. Saya sangat gembira walaupun kami tidak menang mereka kami dapat seri dengan mata mereka. Setelah itu saya sebagai kapten mewakili DAMAI mengucapkan terima kasih kepada CASUARINA kerana telah bertanding dengan sekolah saya. Begitulah juga daripada CASUARINA, kaptennya mengucapkan terima kasih juga. Saya berasa gembira dapat bertanding dengan CASUARINA. Dari pertandingan pertamalah saya dapat tahu adat bersukan, menang atau kalah kita tidak bolehlah bermusuh.

No comments: